کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر نام خدمت "چکاد" به "چکام" در سامانه بام بانک ملی ایران

1 ارديبهشت 1404 ساعت 13:05

بانک ملی ایران در راستای ارتقای خدمات بانکداری دیجیتال و بهینه‌سازی تجربه مشتریان، نام خدمت "چکاد" (چک امن دیجیتال) را به "چکام" (چک امن ملی) تغییر داد. این تغییر با هدف ساده‌سازی و تقویت هویت برند خدمت چک دیجیتال در سامانه بام اعمال شده است.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، خدمت چک دیجیتال، پیش‌تر با نام "چکاد" در سامانه بام ارائه می‌شد، از این پس با نام جدید "چکام" (چک امن ملی) به مشتریان عرضه خواهد شد.

 این تغییر نام که از تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ اجرایی شده، بخشی از برنامه‌های بانک برای بهبود خدمات دیجیتال و ایجاد تجربه‌ای یکپارچه‌تر برای کاربران است.

"چکام" همچنان تمامی قابلیت‌های پیشین چکاد را حفظ کرده و با همان هدف کاهش ریسک‌های مرتبط با چک‌های کاغذی و ارائه روشی امن، سریع و ساده برای مدیریت مبادلات مالی طراحی شده است.


کد مطلب: 31525

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/31525/تغییر-نام-خدمت-چکاد-چکام-سامانه-بام-بانک-ملی-ایران

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com