تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : 31681

مشتریان خرد به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند

۰
plusresetminus
رئیس هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین با اشاره به این که مسیر بانک با تعیین اهداف جدید، تغییر کرده و بر همین اساس، تغییراتی از ساختار تا برنامه ها ایجاد شده است، اظهار کرد: مشتریان خرد اکنون به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند و محصولات ویژه آنها نیز طراحی و عملیاتی شده است.
مشتریان خرد به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، محسن زرندی مقدم در همایش کارکنان شعب استان خراسان رضوی که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل و نیز کارکنان شعب این استان برگزار شد، تاکید کرد: کادرسازی در سازمان بانک بر اساس شایسته سالاری است، بنابراین دریافت آموزش‌های به‌روز و تحقق اهداف، روند جانشین پروری را مشخص می کند.
عضو هیئت عامل بانک نیز در این جلسه بیان این که همه کارکنان حتی در پایین ترین لایه ساختاری نیز باید رسیدن به اهداف بانک را ماموریت خود بدانند، گفت: اهداف بانک بر اساس توان کل تیم طراحی شده است.
حسن مونسان منابع انسانی هوشمند را نیاز امروز بانک‌ دانست و افزود:با تلاش همه کارکنان، شهرت و خوشنامی بانک باید حفظ شده و افزایش یابد.
در ادامه این جلسه، جمعی از روسا و کارکنان دیدگاه های خود را به منظور ارتقای عملکرد، بیان کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین