قائممقام مدیرعامل بانک سینا بر نقش کلیدی روابط عمومی در اعتبارسازی و تعامل سازنده با ذینفعان تاکید کرد.
قائممقام مدیرعامل بانک سینا مطرح کرد:
روابطعمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
27 ارديبهشت 1404 ساعت 13:02
قائممقام مدیرعامل بانک سینا بر نقش کلیدی روابط عمومی در اعتبارسازی و تعامل سازنده با ذینفعان تاکید کرد.
به گزارش صدای بانک، چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه این بخش را به عنوان بازوی استراتژیک بانک حائز اهمیت دانست. وی با اشاره به ضرورت آگاهی روابط عمومی از اهداف کلان بانک، اظهار داشت:روابط عمومی با اشراف کامل بر استراتژیهای بانک و مشارکت هدفمند، میتواند نقش موثری در تحقق اهداف سازمان ایفا کند.
مروج، هوشمندی، پویایی و توانمندی را از ویژگیهای ضروری یک روابط عمومی موفق دانست و افزود: روابط عمومی با این ویژگیها میتواند ذینفعان سازمان را در مسیر تحقق راهبردهای بانک همراه سازد.
وی همچنین با تاکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تعادل بین ذینفعان مختلف، خاطرنشان کرد:روابط عمومی با مدیریت هوشمند ارتباطات، میتواند تعادلی سازنده بین سهامداران، مشتریان، دولت و سازمان برقرار کند.
کد مطلب: 31865